Z a ł o ż e n i a
1. Uruchomienie Mobilnego Punktu Konsultacyjnego służy poprawie jakości usług świadczonych przez przedsiębiorców prowadzących działalność gospodarczą w zakresie ochrony osób i mienia, a przez to kształtowaniu pozytywnego wizerunku branży ochrony.
2. Cel ten jest realizowany przez umożliwienie przedsiębiorcom, a także obecnym i przyszłym klientom naszych przedsiębiorców, konsultowania z doradcami branżowymi zagadnień związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej i świadczeniem usług związanych z zapewnianiem bezpieczeństwa.
3. Mobilny Punkt Konsultacyjny, to baza doradców branżowych z zakresu:
4. Zakłada się, że uzyskana w czasie konsultacji wiedza oraz przekazane doświadczenie doradcy branżowego może pomóc przedsiębiorcy:
5. Informacje uzyskane od doradców mogą pomóc obecnym lub przyszłym klientom w dokonaniu właściwego wyboru usługi zapewniającej optymalne bezpieczeństwo osobom lub mieniu.
1. Punkt Konsultacyjny funkcjonuje przy zarządzie Związku; prosimy o kontakt mailowy: biuro@pzpochrona.pl lub telefoniczny: 22 826 85 87.
2. Konsultacje i porady prawne są świadczone przez prawników i innych doradców – praktyków zatrudnionych na obszarze całego kraju związanych z branżą ochrony. Kontakt z doradcami oraz zakres ich specjalizacji jest określany w grafiku świadczonych porad.
3. Zakres konsultacji i porad prawnych nie obejmuje tworzenia dokumentów i prowadzenia spraw.
4. Konsultacje i porady są udzielane telefonicznie i elektronicznie w dni powszednie, w godzinach 9.00 – 15.00. Są one bezpłatne.